11 lutego 2013

Brygada RR,FILMIO i dobra nowinka






Hi!
Dziś już w końcu wyszłam na 15- minutowym spacerku z Dropsiem (po chorobie)
Niestety nie zrobiłam zdjęć,ale jutro jak wyjdę na troszkę dłużej (żeby się przyzwyczajać) to możliwe,że zrobię ale nie obiecuję.Dobra nowinka to jest taka,że Dropsio raczej nie ma nadwagi,bo on ma 43 cm wzrostu (w kłębie) i 17 kg waży.Mierzyłam go linijką i taką taśmą a żeby go zważyć to musiałam wejść na wagę z nim ehh męczące to było.Moim zdaniem już nie ma nadwagi a Wy jak sądzicie?Hm..Pewnie się zastanawiacie co to może być ta Brygada RR,Brygada RR to była taka bajka  pewnie ją znacie,ale ja wymyśliłam,że to Milka,Szynszyl,i Dropsio taka Brygada,chyba Wam nie wytłumaczyłam...
A właśnie w końcu zobaczycie Szynszylcie!
To zdjęcie jak widzicie jest w prawym,górnym rogu i było wykonane w kotłowni,czyli domku Milki,Szynczylce. Jak się dobrze przyjrzycie to Dropek gryzie ogon Szynszyla :D
A Filmik to jest znów o Walce Milki z Dropsiem,ale tym razem jest Szynszylka w tym filmiku.
Nagrania nie jest takie ,,super'',ale mam nadzieję,że Wam się spodoba o i jeszcze coś tylko prosiłabym Was,żebyście oglądali całość,bo jak zwykle zawsze końcówka jest niezła.
KLIK

P.S dodalam swoje zdjęcia w zakładce: ,,małe co nie co o MNIE''.



5 komentarzy:

  1. Jakie fajne pieski ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra przyjaciele :D
    Jakie jest hasło do tej tajnej skrytki na dole? :PPP

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie jednak twój psiak ma nadwagę. Co prawda wzorzec rasy nie określa wagi beagli (jeśli się mylę to mnie poprawcie!), ale patrząc na zdjęcia Drops jest trochę za gruby. Poza tym twój psiak nie jest nawet beaglem, tylko psem w typie beagla bo nie ma rodowodu więc nie powinno się sugerować wzorcem. Jest jeszcze szczeniakiem a już jest za wysoki, beagle powinien mieć najwyżej 40 cm wzrostu.
    Uwierz, że 2 kg więcej dla psa tej wielkości, to tak jak mniej więcej 10 kg nadwagi dla człowieka! Nawet jeśli ty lubisz grube psy to musisz wziąć sobie to do myślenia, że to nie jest dobre dla psa. Może prowadzić do chorób serca, cukrzycy, stawów. Zmarnujesz mu życie.
    Koniecznie obejrzyj te filmiki na MójPsiŚwiat które polecała ci pod poprzednim postem Madzia-i-Bona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz on jest dla mnie ważny :)
Dołącz do członków/obserwatorów :) A wtedy dołączę do Ciebie :))
Nie toleruję wulgaryzmów!Kto użyję to od razu komentarz jest moderowany!!!