25 listopada 2013

W końcu normalna notka,śnieg *.* i takie tam XD

Witam Was ;*
Ostatnio sie uśmiałam z mojego bloga z koleżankami XD takie fajne przeżycia do których trzeeba wracać!Hm..Drops ma nowe legowisko,oraz w końcu ukochane czerwone szelki, w których wyglada tak męsko, ze aż mrr!hahaha ostatnio mam bzika na punkcie Dropsa. Dzis uczyłam go pisać, że OMG i takie rożne głupoty o których nie chcecie wiedzieć hahaha moze w następnej Notce opowiem o hahahahaha XD odbiło mi hahahahha!I spadł u mnie ŚNIEG *.* ale sie rozpuścił:-P a oto zdjecie mojej wsi XD i Drops ♥♥




2 komentarze:

  1. Jaki śliczny piesek ;* Ogólnie bardzo fajny blog :)
    Zajrzysz też na mojego? Byłabym wdzięczna za komentarz, bo ostatnio u mnie z nimi kiepsko ;\
    http://moje-kochane-czworonogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój pupil również lubi jak pada śnieg i w sumie za każdym razem zaczyna szaleć na podwórku. Po takich zabawach staram się go doprowadzić do normalności i zaczynamy zabiegi pielęgnacyjne. Dlatego staram się za każdym razem mieć komplet kosmetyków z https://sklep.germapol.pl/ oczywiście do pielęgnacji psiaka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz on jest dla mnie ważny :)
Dołącz do członków/obserwatorów :) A wtedy dołączę do Ciebie :))
Nie toleruję wulgaryzmów!Kto użyję to od razu komentarz jest moderowany!!!