19 czerwca 2013

POOOOWRÓT!

Oto powracamy!!!
Na jutro filmik sztuczkowy będzie z Dropsem!
Mam nadzieję,że Wam się spodoba ;D
Blog przetrwał,bo szczerze piszę dla przyjemności i post był głupi,bo zależało mi na komentarzach.
No cóż..U nas nudy -,- Nauczyłam Dropsa encę pencę w której ręce (tak fajnie pokazuje łapką)
Nie wiem co go uczyć..Tyle pracy w te sztuczki włożyłam a doszłam do wniosku,że mało umie xD
Jutro z resztą zobaczycie!Macie pomysły czego go mogę nauczyć?Prócz czołgaj się..
JUż Wakacje OGrOmNymi krokami zbliżają się!
Ja już w ten piątek mam urodzinki!!!Łiii!
I właśnie stworzyłam bloga na nim będę robić bransoletki,wisiorki,broszki,obrazy(SaMa)
Ale zacznie się on hmm 27 czerwca ;Jak będę miała materiały
Oczywiście dam Wam linka ale to potem jak ten blog będzie ogarnięty ;D
Oby dużo osób kupowało coś tam !
I w Wakacje będe wszystkie blogi komentować!!
Czas blogowania będzie znów rozpoczęty!Cieszę się!
Pozdrawiam Was :*************
WIKUSIA I DROPIIIIIKKKOOOOR <3 33333

2 komentarze:

  1. Fajnie,że wróciliście! Czekam z niecierpliwością na filmik. A tak w ogóle to wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszymy się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz on jest dla mnie ważny :)
Dołącz do członków/obserwatorów :) A wtedy dołączę do Ciebie :))
Nie toleruję wulgaryzmów!Kto użyję to od razu komentarz jest moderowany!!!