1 lipca 2013

KONKURSSS!!!

UWAGA!!!!!!!!!!!KONKURSS!!!!
TEMATYKA:DOWOLNA
https://www.facebook.com/Dropsmojchojrak?ref=hl
NA TEJ STRONIE ODBYWA SIĘ MÓJ KONKURS
WSZYSTKO JEST NAPISANE CO I JAK TRZEBA ZROBIĆ.
Obiecałam Wam konkurs to macie!!!Będą 3 miejsca!
Może się pojawić wyróżnienie ; )
1 miejsce-dużo smakołyków i sznurek + niespodzianka
2 miejsce-mniej smakołyków i sznurek + niespodzianka
3 miejsce-sznurek + niespodzianka
Mam nadzieję,że się zgłosicie ;d
Wyniki ogłoszę na tej stronie co Wam podałam ;)
Jakby ktoś brał udział to proszę chociaż mi w komentarzu napisać,że bierzecie udziaał
DZIEKUJĘ


3 komentarze:

Dziękuję za komentarz on jest dla mnie ważny :)
Dołącz do członków/obserwatorów :) A wtedy dołączę do Ciebie :))
Nie toleruję wulgaryzmów!Kto użyję to od razu komentarz jest moderowany!!!